Mom3434 Bizim topuk kanımızı iki kere aldılar sarılık esnasında alınan şüpheli çıkmıştı ama ikincisinde aranmadım.. Gebelikte tsh yüksekti benim ilaç kullandım o yüzden oğluma her ay tsh testi yapıldı bşzşmde yüksekti 6.2 ye kadar çıktı sınır 5.6 tsh da dediler ve hap verdiler ez bebeğe ver diye benim içim el vermedi birkaç profesöre danıstım 6.ayına kadar bir yükselip bir düşebilirmis 10 a kadar buna güvenerek ilacı vermedim şimdi 4 aylığız ve ilaçsıc düştü.. Doktora göre ilacı kesinlikle vermeliydim minicik bebeğe hap vermeyi içim almadı doğrusu