BirAnneBirBebekkkKk Kızlar 8.ayda doğum yaptım kasımın 7 sinde adet gördüm şuan adet görmeme bi kaç gün kaldı korkuyorum göremezsem hamileysem diye sizdede emzirme dooneminde ader düzensizliği oldu mu yoksa hamilelikmidir tekrar
Asafeymeninannesi BirAnneBirBebekkkKk Linçlenecek bir durum söz konusu değil ☺️ O korku her annede mevcut ne yazık ki. Emzirme döneminde adet düzensizliği normal bir durumdur Hayırlısı nasip olsun inşaAllah 🌸
Tuba BirAnneBirBebekkkKk Emzirirken adet düzensizliği gayet normal. bende ilk iki adet arası 47 gün sürmüştü.
BirAnneBirBebekkkKk BirAnneBirBebekkkKk teşekkürler kızlar ama korkuyorum korunuyorduk da bebegimde küçük bidaha olmasını şuan düşünmüyorum doktorda yoktu oturduğum yerde yeni geldi spiral taktirmayi düşünüyordum
Gizemabc BirAnneBirBebekkkKk Evet oldu. Dogumdan once duzenli bir sekilde gunu gunune regl olurdum. Dogumdan sonra 2 ay ust uste olup sonraki 2 ay regl olmadigim oldu. Son 3 aydir her ay oluyorum, kizim 11 ay 13 gunluk; ama 1-2 gun gecikebiliyor.