Zeyha Kızlar doğum parası ve süt parası kimlere ve ne zaman veriliyor ikiside pttden mi alınıyor ne diyipte alacağım eşim başvuru yapmış ben almaya gidiyorum bilgilendirebilir misiniz lütfeenn
Tugba68 Canim biziim 2.cocuk 200 tl esimin adina yatti 400 de benim adima yatacak ilk cocuksa 300 yatiyor