Bebeğim bir hafta sonra 8 aylık olacak ve bir süredir gece zırt pırt uyanmaya başladı. Desteksiz uyuduğu halde hem de. Diş dedim önce ama diş olsa şimdiye biterdi diye düşünüyorum dişin sıkıntısı bu kadar uzun sürmez diye biliyorum. Neden böyle ne yapmalıyım çok yorgunum gerçekten uykusuzluktan gözlerim yanıyor.