Zeyneb Kizlar 3 gun once rota asisi yaptirdim kizima.Bugun sabahtan beri yesil ve sulu kakasi var. burada okuduklarima bakarak zaten cok endiseli yaptirdim bu asiyi.Sizlerin de basina bu sekilde ishal sorunu geldimi ve hemen toparlayabildiniz mi.Olagan bir yan etki mi acaba? Kizim cok ufak zaten cok korkuorum bisi olmasindan
Wrw Zeyneb merhaba bizde geçen hafta 2.dozunu yaptırdık doktoru sulu kaka yapabilir normal demişti 2gün kadar sulu kaka yaptı ishal gibi sonra normale söndü ilk dozda yine aynı sulu kaka yapmıştı yeşile dönük bi rengi oldu
Zeyneb Zeynep2304 bilemiorum 2 cocuk doktoru mutlaka yaptir dedi ama forumda okuduklarimdan korkarak yaptirdim umarum sadece ufak bi yan etkidir. Insanin ici acior bile bile nasi yaptirdim bu asiyi die.
Hale54 Zeyneb yaptirmasaydın hastalığın verdiği etkilerlerle daha da için acırdı emin ol.inanilmaz bir ishal ve kusma günlerce hastanede yatma ihtimalini söylemiyorum bile.
Zeyneb Wrw aynen 3 gun sonra basladi ilk geldigi gun birseyi yoktu ama evde de herkes grip evin ici mikrop dolu asidan mi yoksa cocuk mikrop mi kapti bilemiom
Zeyneb Wrw tamamdir tesekkur ederim bir sorayim bakalim ne diyecek bir de aksilik haftasonuna denk geldik
AAEFS 2 ay 17 günlük kızıma bu aşıyı yaptırmadık. 3. Ayında yaptırmayı düşünüyorduk, ishal ateş öksürük şikayetleri ile acile gittik ve maalesef rota virüsü kapmış yavrum. Aşıyı yaptırsakta bu virüsü kapabiliyormuş fakat sonuçları bu kadar ağır olmuyormuş. Geç kalınmadan herkes yaptırmalı ortalık mikrop kaynıyor. Her ülkeden insanın yaşadığı bir ülke haline geldik çok yazık ki 😔😔