Anne80 Tamam da bu postun altına yazılacak bir şey değil ki “o da bir şey mi ben 1 haftada 10 kg verdim” gibisinden yazmışsınız. Posta diyet için girenler var çünkü. Ben de 3 günde 11 kg verdim, ama bu post ile alakası yok. Doğumdan kaynaklı bir kilo verişi çünkü.