Kızlar oğlum 6 5 aylık. Özellikle üzerini çıkarttığım zaman sevinç çıktıkları atıp böyle sırt üstü kafasını geri atıp perdeler felan bakıp geri geri ittiriyor kendisini bana göre normal bir durum anormal birşey göremedim. Ama bir kişi normal değil gibi nöbet gibi sanki napıyor bu dedi dedim ne alaka. Çocuk bilincini kaybetmiyor ki nöbet olsun Allah kurusun seviniyor kendisini ittiriyor. Emeklemenin sırt üstü hali yani. Kafamı karıştırdı doktorumuza video attım henüz görmedi. Sizce normal mi? Ne diyorsunuz bu konuda fikriniz var mı?