defmommy Benim oğlumda da var doğduğundan beri ama sadece kızarıklık döküntü vs yok. Doktorumuz zamanla geçer yada doğum lekesidir dedi. Babasında da var tam ense kısmında. Ben hiç takmadım kafama. Eğer döküntü varsa cildiye (dermatoloji) bölümüne gidebilirsiniz. Doktorun görmesinde her zaman fayda vardır.