KıZlar bıktım bu göğüs ağrımdan yaşayan varsa yardımcı olsun lütfen 🙏 sol göğsümde sağ göğsüme göre süt daha faZla gelıyor bebeğim daha çok onu emıyor 2 keredir sür kabarcığı oluuor göğsümde patlatıyorum süt cıkıyor sağıyorum hemen rahatlıyor bırde sağımdan ve bebek emdıkten sonra göğüs ucumdan kan cekılmıs gıbı bembeyaz oluyor sızı başlıyor sankı ıgne batırıyorlar gibi göğsümün ıcınde sızlıyor sırtıma vuruyor doktora gttm baktı çatlak oluşmuş dedı evet kenarlar kesık gibi duruyor çatlakmıs lansınoh garmastan hepsını kullandım ama gecmıyor emzırmek resmen ezıyet bana ne yapacagm gümüş kapaklar fayda eder mı yada başka bırsey