OlgaArslan ilk 3 ay kendimizden bir kat fazla giydirirz yenidoğan olduğu için, sonra biz nasıl giyiniyorsak öyle giydirmeliyiz, terleyip sıcakta hasta olması daha yüksek. Ben yarım kollu bir zıbın üstüne alt üst pijama giydiriyorum evde, sabaha karşı soğuk oluyor bir tık o zaman da bir yelek üstüne yetiyor.