Begalp20_ Merhaba anneler bebeğim 4 aylık bugün asm den vegaferon damla verdiler ,pek kullanma taraftarı değilim kabızlık yapıyormuş bebeğim zaten gazlı çok da olumlu şeyler okumadım araştırınca sizler kullanıyor musunuz önerir misiniz
hirazls Begalp20_ Banada verdiler ben kullanmadım canım benim bebeğimde gazlı bir bebek sidefer kullanıyorum ve şükür hiç bi huzursuzluk yapmadı gayette güzel temiz içerikli sadece kakasının rengi değişti oda normal miş zamanla düzelir dedi doktorum 👍
Ata0905 Begalp20_ kabızlık yapmasa da dişlerde leke yapıyor ilerleyen dönemlerde.. Yeni nesil bir takviye kullanabilirsiniz. Bız ocean microfer kullanıyoruz 👌
Ldy Begalp20_ omu kullanma başka daha iyi olanlar var onlardan alın kullanın mutlaka biz microfer kullandık hiç sorun yaşamadık
Begalp20_ hirazls anladım teşekkür ederim herhangi bi kansızlık veya demir eksikliği yoksa kullanmak bana da mantıklı gelmedi acikcasi
Anaogul Begalp20_ bende kullanmadım canım doktorumuza soyledim oda bestiron tavsiye etti şükür herhangi bi yan etkisi olmadı içeriği de temiz