Balyanakprenses Bizde öyleydik. Hep kapaliydi daha sonra öksürük basladi pazartesi acile götürdüm bisey yok serum fizyolojikle günde 8 kere Temizle diyip gönderdiler. Carsamba gününe dahada artti nefes alamadi emerken fln kendi doktoruna gittik, fransada yaşıyorum bronsiolit baslangici var dedi fransizlarin balgam çıkarma masaji var ona gönderdi. Çarşamba ve persembe ona gittik biraz duzeldi gibiydi cuma akşam cok kötüleşti öksürüğü okadar arttiki artik rahat edemiyodu oksurmeden bi dk geçmiyordu acile götürdük tekrardan ve yatisimizi yaptılar bugun sabah ciktik daha 1 bucuk aylik bebegimde. Oksijen verildi mecburen. Aman dikkat et ihmal etme ilerlemesn baska doktora daha git cnm.
@Bilgen