Esrakaraca Bebeğim beş aylık gülümsüyor sürkeli ama. Sesli gülmiyor çok nadir gülüyo. Hıçkırık tutuyo hemen şuana kdr sesli gülmesi gerekmezmıydı sürekli?
BalarisiYusra Esrakaraca bizimki 3 aylık nazik bi çığlık atarak gülüyor 😀 her bebek farklı gelişim sağlar o da yakında sesli Güler ☺️
BusraG Esrakaraca benimki de işine gelirse kahkaha atıyor.. Genelimde sırıtır, değişik sesler çıkarır
Omur160620 Esrakaraca oğlumda gıdısıyla oynadığımda kahkaha atıyor. Onun dışında gülüyor sadece. Aman buna da şükür, oğlum 3 ay falan hiç gülmüyordu
F-Betul Esrakaraca Merhaba, güldürmek için bir şeyler yapıyor musunuz? Benim kızım sesli konuşmayı çok seviyor biz onunla oyun oynar gibi gülerek sesli konuşuyoruz o da sesli gülüyor. Boynuna sesli şekilde pufff yapıyoruz onu da çok seviyor.
tosbikannesiii Esrakaraca bizimki ciddi kahkaha atarak nadir Güler böyle belli noktaları var orayla uğraşınca kahkaha atıyo 5 ay 2 günlük 🥰