Merhaba 32 gün önce sezeryan oldum, iki gün önceye kadar kanamam varla yok arası gibiydi çok çok azdı. Ama 2 gündür biraz arttı adrt ağrısı gibi bel ağrım da var. 40a yaklaşırken daha da azalması gerekir diye düşünüyordum. sizlerde nasıl oldu sizce bu normal mi?