Deletedmom_29 benim şimdi 29 günlük birde kızım var meme sevdalısı şükürler olsun ki, bende sürekli bebeğimi emzirdiğim halde günde 1 defa sağıp buzluğa stok yapıyorum, ne olur ne olmaz diye , hiç biberon ver mi kuzum onun o plastik kokusuna ve rahatlığına alışınca kesin bırakır seni , ben emzik dai vermedim bu defa . Ağlaması normal kuzum gece olunca hatta sabaha karşı benim kızımda öyle oğlum da öyle oluyordu , hiç üzülme sürekli emzir , sen emzirdikçe hem üstün artar hemde bebeğin kilo alır. Hem biliyor musun bazı bebekler anne sütü yaradığı halde Fazla kilo alamıyor oda onun bünye meselesi , inşaallah hep güzel güzel emerde üzmez seni annesi🥰