Bende tanilli ve meyvelisini aldım. Akşamları veriyroum içine meyve de katarak .ama irmik ve pirinç unuyla dönüşümlü kullanıyorum. Çok sevmiyor benim cadı onu.pirinc ununu daha çok seviyor. Kilo da bi artış var ama kucağımızda ağır geliyor son zamanlarda 😁