Doktorum acil değilse gelme hastaneye burda vaka cok dedi aferin peditrik kullan 5 gün dedi. Kullandım geciyı gib oldu gecmedi. Gece üstünğ cok acıyor yorganla yatmıyor battaniyeyle yatoyor onlarda ince braz üşüyor sanırım dün geceden beride takır takır ökürüyor burnu gene tıkalı çok çol agır değl şükğt saatlerce öksürmğyo bi iki kere uzun öksürdü burnunu actım. Neler yapabilirim bugğn terwyaglı pekmezli ıhlamur içircem başka napabilirim grini için ne yedireyim ne içireym tecrübel annelerden yardım bekliyorum