Merhaba arkadaşlar. Benim bebeğim 21 günlük uyanıkken özellikle emzirirken zor nefes alıp veriyormuş gibi nefes alıyor sanki göğsünde ciğerlerinde bişey varmış gibi. Böyle olunca emerken sürekli sütü bogazına duruyor nefessiz kalıyor bende hemen ters çeviriyorum. Kime sorsam yeni doğan bebek düzelir daha nefes alıp vermesi diyor sizce normal mi ? Ben yinede endişeleniyorum