Arslanmerve Merhabalar, Bebeğim 13 günlük, yüzü özellikle alnı bu şekilde nokta nokta kızarık. Bunun için virüsün ortasında doktora gitmek istemiyorum. ne yapmak gerekir şimdiden teşekkür ederim.
Uveecim Arslanmerve sivilceye benzer kızarıklıklardan bahsediyorsanız onlar kendi çıkıyor kendi kayboluyor. Hatta dikkatli izleyin sabah çıkan öğlen akşamüstü gibi kaybolur sonra yenisi çıkar. Bizde de vardı 1 ay fln sürüyor o sonra düzeliyor. Ama daha farklı bir durumsa bilemeyeceğim görmediğim için.
2kuzu-annesi Arslanmerve sağlık ocagindaki ebe bana demiştik alerji yapmış çilek reçeli veya tahin helvası yediysen yüzündeki geçti bi daha cıktı vücudun da ve baldırlarında var birazdan hastaneye götürecek insallh kötü bisey değildir 28 günlük bebeğim
Uveecim Arslanmerve http://www.yeditepehastanesi.com.tr/yenidogan-bebeklerde-en-sik-gorulen-cilt-dokuntuleri bunu bi oku istersen ☺️
Limonlusu Arslanmerve nemlendirici krem sür geçer 😊 anne sütü yağlı diye oluyor kilo almaya başladığının göstergesi
Arslanmerve 2kuzu-annesi hastaneden ne söylerlerse buraya da yazabilir misiniz? Alerjik bir şey yemedim diye düşünüyorum ama düşüneyim bi yinede. Teşekkürler
2kuzu-annesi Arslanmerve hastaneden geliyorum şimdi canım kan ve idrar tahlili istedi verdik birde çok fazla sicagada bağladı yani sicakdan da olabilir dedi benim kızarıklık döküntü vücudun da var ha birde dediki süt ürünlerini çok fazla mı tuketiyosun bekliycez sonuçlar yarın çıkacak inşallah korktuğum gibi değildir 15 gün süt ürünlerini ve yumurtayı yasakladı bu arada
Esraugur2310 Arslanmerve Yenidoğan bebeklerin çoğunda olur vücut dış dünyaya adapte olmaya çalışıyor çünkü.
2kuzu-annesi Arslanmerve eğer geçmez çoğalırsa bi muayene görür canım benim baya dır vardı normal dır dediler kaynanmlar bekledim bi gecdi bi daha cıktı o yüzden icim rahat etsin diye muayene ettirsin bakalım dr ne diycek
Arslanmerve Biz de sıcaktan mı acaba diye düşündük ama bilemiyorum. Bepantol sürüyorum nemlendirmek için ama bir azalma yok. Geçmezse ben de gideceğim mecbur doktora. Teşekkürler cevap yazan herkese