Ogretenanne Teomanannesi hemşire yapabilir dedi ama biz de yapmadı çok şükür daha önceki aşılarında da ateşi olmamıştı ama
Ysfymn Mom34743 persembe günü bizimvar şimdiden düşünüyorum nasıl olcak diye ağızdan mı o nasıl oluyor
Ysfymn Ogretenanne ateşi çıktı mı 4 ay aşısında çok ateşlendi yavrum çok korkuyorum ya yine canı çok yanacak diye
Mom34743 Deletedmom11 bilgi için çok teşekkür ederim canım ya içim rahatladı 4 doz falan vurmak isterse bilgim oldu en azından 🥰
eylulmin Mom34743 evet canım gittik. Nedense çok ağlamadı. İki bacaktan aşı yapıldı. Ağızdan da bir iki damla damlatıldı. Damla çocuk felci içinmiş. Damla için hafif ateş yapabilir dedi ama 38’e kadar çıkmaz dedi hemşire.
Mom34743 eylulmin bende yarım saate kadar gideceğim çok endişelendim ya hiç sevmiyorum bu aşıları. Bir sonraki aşı için ne zaman çağırdı 🙏
eylulmin Mom34743 aynen. Ben de sevmiyorum ama onlar iyi olsun da. iki ay sonra çağırdı yani Şubatta ☺️
eylulmin Mom34743 aaa doğru 😅aşı kartına baktım da 5 şubat boy kilo takibiymiş. Aklımda aşı olarak kalmış 😀