TYE bu atak bizde 2,5 ay sürdü sürekli aynı düzeyde değildi ama arada zirve yapıyordu 😬😬 acizane tavsiyem sütünüzü boşa götürmeyin varken
Bende bebek emmedikçe ne yapacağımı şaşırdım neyse acıkınca alacak nasılsa derken bir baktım o isteyince süt gelmez oldu
Sonra aklım başıma geldi sağdım 2 saate bir
Alırsa alıyordu almıyorsa sağdığımı kaşıkla vs veriyodum hem kilo kaybı olmadı hem de süt devam etti çok zor ve yorucu bir süreç başka bir iş yapamıyosun ama geçiyor Allah yardımcınız olsun
Ama bu dönemde sütüm yetmiyor mama+meme gideyim diyen birçok tanıdığımın zamanla sütü de kesildi çünkü bebekler bizi resmen deniyorlar bu süreçte ve mamanın biberonun rahatına akış hızına alışırlarsa çaba gerektirdiği için anne sütünü de istemeyebiliyolar sanki
En başından beri sütü gelsin diye çok uğraşan kişi varken olan sütümüze sahip çıkalım bence ,yine annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz 🙆💞