Ezgi_12 Merhaba anneler bebegim 67günlülk 4.900kg 600gr fazlalıg warmıs sadeve anne sütüyle besleniyor 😊 sizlerinki nasıl
Mink-hyt Ezgi_12 allah allah benim oğlum da 48 günlükken o kilodaydı anne sütüyle sadece doktor normal hatta biraz daha olabilirmiş ama dedi 🤷🏻♀️
Pelin55 Ezgi_12 dogim kilosunu baz alir doktorlar dogum kilosu onemli olan Bizde 63 gunlukken 5300 59 cm dik normal demisti doktorumuz fazla demedi hatta red donemi yasadigimiz icin az aldik diye sik beslensin dedi
Baal Ezgi_12 canım bir bir aylığız ve kilosu 5200..doğum kilosuyla alakalı yani,her ay 700-1500 ge arası alması gerekiyor
ezogelinn Ezgi_12 kızım 2 aylıkken 6 kiloydu sizin bir yanlışlık olmasın bize sadece mamada veriyorsanız bırakın dedi
Teomanannesi Ezgi_12 68 günlükken ölçtürmüştük 5.500 dü kilosu 2800 doğmuştu fazla dememişti doktor normal demişti anne sütü sadece