Asyalara artık 2. Aya yaklaştığı içim uyku düzeninin yavaştan oturması lazım
gece uykusunda ne kadar uyuyabiliuorsa uyusun
büyüme hormonu zaten gece salgılanıyor
Acıkınca uyanıyorlar zaten o zaman doyurursun🥰
normale göre uzun uyursa korkma bebişlerde kendilerine göre düzen oluşturmaya baslayacaklar artık🤗