ZeySa Kızım kakasını yapmayalı 4gün oldu yapamadığı için rahatsızlık da olmuyo.Ben ağır grip geçiriyorum içtiğim ilaçlardan olabilir mi ? Böyle bişey başına gelen var mı 🙄
Duygual ZeySa Büyük ihtimal ilaçlar yapıyor. Ben dr tiroid iltihabı için ilaç kullanmaya başladım, ilacı aldığım günden beri kaka yapma rutini bozuldu. Bebeğim 5 ay 20 günlük, dün 2-3 tatlı kaşığı ev yoğurdu verdim, bugün kakasını yaptı ve rahatladı.
ZeySa Duygual Biz daha ek gıdaya geçmedik dün gece çay kaşığı zeytinyağ verdim rahatlatmış olsa gerek kakasını yaptı 😅