Kac aylik cnm bizde 14 ayligiz bende az kaldi yani gunduz tek uykuyami gecis yapmak.istiyir be anlamadim.bi turlu oglen uyuyo 1.5 saat sonra kalkiyo bidaha yok uyutuyum diyorum uyumuyo sonra aksam 8 8.5 uyku geliyor oyaliyorum ama bi yere kadar yatiriyom.bu seferde uykuyu alinca 5.5 da dikiliyor ayaga sinirlerim kaldirmiyo ya napcami sasirdim bende