Ya arkadaş o üstünü açıyor ben örtüyorum kollarını örtünce uyanıyor deliricem bütün gece bu yüzden uyandı uyuyo üstünü örtüyorum kollarını çıkarıyo hareket ettiriyo evim sobalı doğalgazlı olsa doğalgazı çok açıcam ama yok uyku tulumu alıcam artık tek çare bu artık sanırım