Dilekduran canım annemler 1 sene bizde eşimle kızımla 6 ay çektik üstelik hamileydim kızımda 2 yaşındaydı ne karışım kremler neler yaptık geçmedi en son internette araştırırken bu losyonu buldum. Ama eğer dediklerimi yapmazsan kurtulmak imkansız üstelik sakın kimseyi eve almayın kimsenin yanına gitmeyin bulaşıcı kıyafet havu vs asla sizin kullandığınızi kullanmasın kimse oturup kalktiginiz yere oturmasinlar hemen belirti göstermiyor çünkü bu hastalık deri altında gezen böcekler yüzünden kaşıntı yapıyor benim hala karnında izler var hep kasimaktan yirtmistim. Bu losyonu alın akşam hepiniz banyo yapın aktardan kükürtlü sabun alın saçınıza dahi bu sabundan sürün bununla yıkayın iyice keseleyin kendinizi ki gözenekler açılsın losyonu sürerken ölsün böcekler. İyice kurulandiktan sonra losyonu vajina popo dahil tırnak araları dahil her yerinize iyice sürün yatin sabah tekrar banyo yapın kullandığınız havlu lif yatak örtüsü yastık kılıfı carsaf üstünüzde cikardiginiz kiyafetler yani herseyimizi 60 derece de hemen yıkayın kuruduktan sonra ütü iç çamaşırları dahil herşey utulenecek yorganı da balkona at akşama kadar dursun güneş alsin akşam tekrar losyon temiz çarşaf kıyafet sabah tekrar banyo tekrar herşey yıkanıp utulenecek 1 hafta böyle yapın çok zor hergun herşeyi yıka utule ama böyle yapmazsan asla kurtulamazsin ben halı koltuk örtülerini dahi hergun yıkayıp utuledim hamile halimle evis sirkeli suyla sil 1 hafta bu losyonu kullandıktan sonra 10 gün ara verin sürmeyin hergun çarşaf vs yikamayin ama kıyafetlerinizi mutlaka utuleyin çünkü o böcekler kıyafete geçiyor orda kalıyorlar 10 gün sonra 3 gün daha kullanın. Sonra bırakın ama ailece hepiniz yapın çok gecmis olsun 💕