ipek_annesi Valla başlıkta da belirttiğim gibi geceleri emzirdikten sonra gazını almıyorum korkuyorum uyanacak diye aşıeı hafif bir uykusu var
Mircan ipek_annesi bende senin yaptığın hatayı yaptım 1 hafta ve sonunda gazdan hastanelik oldum şimdi uyanacagini bilsemde gazını çıkarıyorum canım mutlaka çıkarmak gerek sonra çok acı çekiyorlar
Defneninannesi1108 ipek_annesi ipek_annesi suan 3 ay 20 gunluk bende cikarmiyorum. Emin ol gaz sikistirip uyanmiyosa cikarmaya calisma sabah pat pat cikariyo bizimki onceden bende cikarirdim 1 aydir biraktim rahatiz walla
Nidaabaserr ipek_annesi uyanırsa geri uyutacaksınız bunda korkulacak ne var ki ? Gazını çıkarmadan yatırmayın daha sonrasında daha büyük bi sorun olabilir yine de siz bilirsiniz
ipek_annesi Nidaabaserr ya uyusa keşke uykusu var ya kuş gibi öyle hafif ki yatakta yorganın sesine bile uyanıyor ve aşırı zor uyuyan bi bebek tabi haklısın da
Merrys Benim oğlumda uyurken ne kadar çıkartmaya çalışsamda uyanıp çıkartmazdı 3,5 aylığız hala aynı bir sorun yaşamadım kendi çıkarıyor heralde.
AlpBurcu ipek_annesi bende hiç çukarmazdım bir iki sefer uğraştım baktım çıkmıyo bıraktım sonra bünyesi alıştı herhalde pek bi sıkıntı olmadı. Birde süt ve süt ürünleri çok gaz yapıyordu onları tüketmiyordum.
BalBocegininAnnesi AlpBurcu ya peki kalsiyumu nerden alıyorsunuz ben de bırakmak istiyorum da süt ürünlerini yapamadım
Deletedmom_29 ipek_annesi gazını kedi çıkaran bebeklerde de sorun olmaz. Ben de gece çıkarmazdim. Hatta memede uyudugunda çıkarmazdim hiç
mysweetbaby ipek_annesi eskiden acemilikten bebeğim gece her uyandığında altını değişip gaz çıkarmaya çalışırdım çocuk uyuyakalır çıkarmazdı yarım saat sırtına pat pat yaptığımı biliyorum tabi uyku falan kalmazdı öyle sonrasında da 1 saat uyutmaya çalışırdım.şimdi ne gaz çıkarıyorum ne altını açıyorum zaten uyuyakalıyor memede direk beşiğe koyuyorum 15 dk sürüyor çok rahat ettim ve bir sorun yaşamadım henüz gazını alttan çıkarıyor üstten çıkarmayınca
ipek_annesi mysweetbaby vallahi ben bi de eşimi kaldırıyordum ama artık bakıyorum uyanıyor yapmıyorum altını alıyorum mecburen çık hassas teni var popişi hemen pişik oluyor