Off aynı benimki. Daha 2 aylığız. Dün gece 5 te yattı. Bugün de şimdi. Ağladı ama salladım susturdum. Emzik sevmeyen bebeğe elimle bastırdım çıkarmasın diye. Uslu otursa razıyım. Ayakta gezcez illa. Azcık eğileyim hemen ağlıyo:( nasıl düzelecek acaba. Artık evde tek kalmak istemiyorum gücüm bitiyor. Ya annemi çağırıyorum ya kardeşime gidiyorum