Çok kararsız kaldım bebeğim 37+0 da 2900 gr doğdu, ilk haftalarda emme konusunda çok sıkıntı çektik 2450 gr a düştü, o emmemek için direndi ben emzirmek için, neyse ki şuan emiyor. Ancak 1 ayın sonunda 650 gr almış, 3100 gr oldu. Sütüm yetmiyor mu, mama takviyesi vermeli miyim çok kararsız kaldım, böbreğinde genişleme var ve geçmesi için biran önce kilo alması gerek dedi doktorumuz, mama alıp anne sütünü bırakmasından korkuyorum böbreğinin durumu da aklıma takılıyor yanlış birşey yapmaktan korkuyorum