Bende sızın gıbıydım eskıden 44 kıloydum 🥺 doktora gıttım bırsuru a dan z ye bakıldı.bırsey yok desıler saglıklısın bosuna alma nasılsa alacaksın ileride deyip hep gönderdiler. Sonra baktım olacak değil 😃 ne gıydığim ne surdugum hıcbırsey yakısmıyor .ve ekmek karbonhidrat çok tuketmeye basladım aşırı cola içerdim(tavsiye niteliğinde değildir önermiyorum ama ben çok severdım 🤩) ekmek özellikle makarna çok ye hergun porsıyonu nu bir tık buyut ve duzenlı beslen sabah kahvaltısı kesınlıkle yap aksam yemegınden sonrada devam et 😀.
çok sağlıksız ama kilolu bir hayatın olacak sonrada benım gıbı zayıflamak ıcın ugrasırsın sonrada 😀 1 senede 20 kılo aldım. Şuan 63 kılo boy 1.65 🧘🏽♀️
Not :yaptımlarımı kesınlıkle onermıyorum başka türlü kilo alamamıştım diyetisyenle görüşüp kilo almak için başlamak işe yarayabilir . Unutma yemek yemeden kilo alınmaz 😁