Defnemm22 yok valla sağlıklıysa da insan kafaya takıyor. Çok şükür bin şükür sağlıklılar tabi ama anne yüreği dayanmıyor. Benim kızım geçen ay 6. Hastalık olmuş 3 gün ateşler içinde yandı kustu yemedi hep uyudu. Onda bile süzüldü yavrum. Ama şükür toparladık biz. 15 aylığız 12 aylıkken 11 kiloydu şuan ne kadar biliyorum ama kötü değil 🙏🏻🧿 akşamları yatmadan önce
1 armut yıka kabuklarını soy doğra tavaya
2 yemek kaşığı yulaf ezmesi
1.5 yemek kaşığı irmik
Üzerini su geçsin kaynat sonra blendar yap muhallebi kıvamında olsun.
akşamları yatmadan önce yedir ❤️
tarhana çorbasına dahi bir yemek kaşığı irmik koyabilirsin.
Yarım avokado
2-3 yemek kaşığı yoğurt karıştır ara öğün olarak yedir hatta içerisine 3-4 bebe bisküvi ez kat canım.