gezgin masalcianne bende kullanıyorum bir süredir , öyle bir sorun yaşamadım ama tulum daha kısa süredir kullanmama rağmen hep tüylendi . keşke ergopouch alsaymışım
SweetPaw masalcianne biraz satıcı kurnazlığı oluyor işte orda ki olay. Daha kullanmadan sogudum resmen tulumdan. Ergopouch ile ikisi arasında kalıp yorumlar nedeniyle almıştım keşke onu tercih etseydim diyorum simdiden
SweetPaw masalcianne dün gece kullandim ilk defa ev 20-24derece arası oluyor 22dereceye göre giydirdim çift katlı kolsuz olanı bu arada kullandığım. Gece uyanıp kontrol ettiğimde sadece omuzları soğuktu baya baya soğuk hemde ama kollar bacaklar ve sırtı falan sıcaktı. Sadece uzun kollu zıbın giydirmistim tabloya göre. Bu gece birde kısa kollu mu giydirsem acaba dedim birde hiç aklıma gelmedi gece oda ısısına bakmak onu da kontrol edeceğim bu gece
SweetPaw masalcianne dün gece de kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu giydirerek uyuttum bu sefer de çok geldi gibi biraz bunaldı ama en azından usumedi diye avutuyorum kendimi ☺️
Ebruss Merhabalar oğlum 14 aylık üstünden atıyor örtüyü uyku tulumu almayı düşünüyorum. Nasıl ve ne marka almalıyım karar veremedim. Woolnat alamam çok pahalı, lw ve civile baktım civildekilerde tog yazmıyordu. Sizce ne almalıyım
SweetPaw Ebruss lcwnin bazı tulumları elyaf dolgulu onlar iyi olmuyor terletiyor yüzde yüz pamuk olanlarindan alın yada e bebekte var uyku tulumları hatta şuanda yüzde 40 indirim var 35-40 TL ye düşmüş uyku tulumları onlara bakabilirsiniz önemli olan elyaf değil pamuk olmasi
Vanilya masalcianne Bizde aynı sorunu yaşıyoruz. Woolnat ile görüştüm şimdi de 21-22 derece olmaz tek kat diyorlar çift kat tulum verelim dediler. Ama başta bu yeterli çok uygun demişlerdi