Merhaba anneler ilk bebeğim 25 yaşındayım oğlum 11 aylık oldu. Oğluma çok mu nazlı davraniyorum yoksa az mı ilgi gösteriyorum anlamdım. Kendi biberi unu asla tutmuyor ben yediriyorum hala biberonda mamasını doğduğundan beri böle aslında eline hiç vermedim ben şimdi verincede kendi tutmuyor. Yemek yedirirken asla kendi biseyi agzinc götürmüyor ben yediriyorum uğraşıyorum ama kabul etmiyor zorlamiyorum emekliyor koltuklarda sıralıyor hatta tırmanıyor ama kendi başına yürümek istemiyor taytay yapmıyor ilk kelimesi baba ildu 6 aylıktı 1 hafta baba dedi sonra dede dedi bir dahc da baba demedi hep herşeye dede diyor birde meme araba oynamıyor iyuncaklari ile çok arası yok daha çok kitaplarla ilgileniyor resimli kitapları açıp ona anlatıyorum hoşuna gidiyor kablolara takıntılı oğlum sarz aletlerinin kablosu ile oynamak istiyor. Bilmiyorum acemi annemiyom oğlum yoksa gelişimi iyi degilmi bana fikir verin lutfen