Yasonunannesi 3455 Çok dikkat edin benimki taktırdım bakır sipiral 1 ay sonra kontrole gittiğimde yerinden oynamış cikartilar.ebe düzgün takmamış. Dikatli olun.
3455 Tuba Evet varmış bende bugün öğrendim 😊daha önce taktırmadım fikirlerinize ihtiyacım var peki adet dönemlerinizde ağrınız ve kanamanız çok mu oluyor?
3455 Tuba Hmm anladım sizde yeni taktırmışsınız o zaman bana öyle dediler merak ettim açıkçası hamile kalmadan önce benim adet dönemlerim çok sancılı geçiyordu onun için aklıma takıldı 😕
Tuba 3455 ben taktıralı 2 ay oldu😅 biraz uzun sürebilirmiş adet ama ayriyetten daha ağırılı geçmiyor demişti doktorum
Yasonunannesi 3455 INŞALLAH AMA KONTROLE MUTLAKA 1 AY SONRA GIDIN .IYIKI BEN GITMISIM GITMESEYDIM HAMIKE KALIRDIM COCUGUM DAHA YENI 5 AYA GIRDI.BEN ILACA BASLICAGIM B3NIM VUCUD KABUL ETMEDI SIPIRALI