Merhaba 4 yaşında yiğenim var bundan bi sene önce tavuskuşunda korktu ve konuşmayı bıraktı. Şu 2 haftadır birlikte oyun oynarsak çok güzel konuşuyor bizle ama kendi haline bıraktığımızda kendi kendine konuşuyo ne dediği de anlaşılmıyor ne yapabiliriz? Eğitici kitaplar veya oyuncaklar tavsiye edebilir misiniz?