Mom091 416767 kaşık maması dimi hani pişirmeden yapılan? Benim kızım hiç süt içmiyorda bu şekilde yapsam en azından biraz içmiş olur diye düşünmüştüm
416767 Mom091 evet kaşık maması mesela ben 150 ml veriyorsam 50 ml süt koyuyordum 100 ml de su biberona yapiyorsan
Ebubekirim-61 Bende bekliyim burda 3ay28 günlük oğlum var biberonu diliyle itiyo sürekli zorla yiyo şaşırdım artık nasıl doyuracağımı
Mom091 Ebubekirim-61 sizin bebeğiniz için henüz çok erken. Ben bir yaş üzerinin içtiği devam sütü var ya onu sormuştum🥰