Mervee13 50 günlük bebeğim var ön bıngıldak kontrolü yaptığımda bana sertleşti gibi geliyor. Normalde 12. Aya kadar açıklık olması gerekiyor diye biliyorum. Erken kapanma sorunu yaşayan var mı acaba? Çok tedirginim. Baş çevresi de ayına göre uyumlu aslında.
94z-20u Mervee13 sağlık ocağındaki hemşirenle konuş olmazsa Ona bir muayene ettir bu iyi birşey değil yada doktoruna danışmalısın
Sym987 Kibarbaby Mervee13 verilen d vitaminini kullanmadığında oluyor diyor doktor bir arkadaşımın ikiz kızlarının birinde olmuştu cocuk uzmanı görürse daha iyi olur canım ama erken kapanması sıkıntılı bir durum..