Doğum yaptığımda gögüs ucum yoktu almadı, 3. Gunude sılıkon uç aldık kullanımı çok zor tabi sureklı sterılıze etmek ve çıkması sureklı zor, ama emmesi için bir çözümdü ve bunu icat edene sonsuz şükranlarımı sundum 😍onun sayesınde bebeğim emdi sütüm çoğaldı(beslenme ayrıca önemli çoğalması için ) yaklaşık 1,5 haftadır bırden bıre sılıkonu ağzıyla çıkardı mememi emdi 😍 artık kullanmıyoruz şuan 5 ay 9 gunluğuz, önemli olan bebeğin emmesi sütü getirtmesı emerek devam sağlaması iilaki silikonu bırakır zararlı değil