MH34 sezeryan oldum aynı zamanda doğum sonrada emzirdim ve 10 gün boyuncada o ağrı kesici kullandım ağrım olmasın diye doktorum kullnabiliceğimi söyledi bana emzirmeye bir sakıncası yokmuş internettende baktım şimdi orada emziren anneler için ağrı kesicilerin arasında yer alıyor dediğim gibi birde siz bakın emin olun kullanın ben kullanmıştım yani