Hamilelikte tsh değerlerim yükselmişti ilaç kullanmıştım, doğumdan sonra tsh değerim 0 çıktı. Saçlarım çok dökülüyor, endokrin doktoruna gittim. Doktor doğumdan sonra tsh değerleri düşer sonrasında yükselişe geçer dedi. 3,5 aylık bebeğim. 1 ay daha bekle tekrar tahlil yaptır dedi. Tsh değerlerinize ve vitaminlernize mutlaka baktırın kızlar