Hanımlar 28 yaşındayım aşağı yukarı 18 yıldır adet oluyorum bi kere bile geri gittiğini bilmem hep öne gelir bir iki gün öne gelir hep geçen 26 sında oldum fakat bu ay hala adet olmadım 13 aylık bir kızım var test yaptım gebelik yok sancım bel ve kaşık ağrım var. Evde yapılan testlerde gebelık yok başta hamileyim sandım tedirgin oldum ama iki kez test yaptım negatif çıktı şimdide bı sıkıntı mı var diye tedirgin oluyorum iki üç gün daha bekleyip doktora gidicem zaten ama suan içim içimi yiyor neden böyle oldu ve adet olamamanın verdiği gerginlikte var sizce neden böyle oldu fikri olan basına gelen var mı