Sedaalp içim rahatladı biraz alarji olmamasına aşırı huysuz değil ama arada bir çok ağlıyor içim sızlıyor hametan , travazol,zeytinyağı ,sebamed hepsini sürdüm 3,4 gündür ama ben 1 ayda geçeceğini düşünmedim galiba dayanamadığım için bu kadar sıkıntı yaptım kendime