Edizbeyinannesi bende bir ara onu aluyim dedim ben hipp combiotic kullaniyodum behevita onun alt urunu yani adi degisimis felan biraz arastirinca icerigininn sirf seker oldugunu almanya uretilen bebevitayla turkiyeye gonderilenin bir olmadigi ogrendim.ne kadar dogru yanlis bipmiyorum ama bu gavurlardan hersey beklenir bizim genler bozulsun diye neyse iste icerigide hep seker olunca gazgectim sma optiproya gecicem.bende 14 ayligiz simdiye kadar hipp combioticti sma alcam arrik denicem bu ay