busra2093 benimle aynı düşüncede biriyle karşılaşmak çok mutlu etti 😊 bende 4 buçuk aylıkken başladım çok şükür şuan 7 aylık herşeyi yiyor. Aman salçalı verme, aman şekere dikkat et aman organik besle sağlıklı büyüsün diyenleri anlamıyorum. Acaba kendileri salçasıZ yada organik şeylerle mi büyüdüler? Onu verme bunu verme o yüzden çocuklar bu kadar çok hastalanıyor, o yüzden bağışıklıkları düşük. Şimdi linç yiyeceğim ama Ben eski kafalıyım arkadaş ben nasıl sağlıklı büyüdüysem bebeğim de öyle büyüsün kolay kolay hastalanmasın 😊 post sahibi arkadaş iyi yapmışsın yogurtla başlayarak lakin abur cubura gerek yok, yogurt, kendi yemeklerinizin suyundan baharatsız olması şartıyla biraz biraz tattırabilirsin