Ahsen_ inşallah bende öyle diyorum bırakırsa çok üzülürum o kadar yara oldu red dönemi oldu dayandım diyorum şuan olmaz diuorum ya🥺belki dış cikariyirdur bizde dış yok da henüz siz kontrol ettiniz mi dış geliyordur belki o dönemlerde iştahsızlık red oluyormuş