Zamanlagelen kızımm 6 aylık, dün kontrole gittik doktorumuz da mevsim sebzeleri tattır dedi, havuç, patates, brokoli, kabak gibi. Ay sonuna doğru meyve tadımları yapabilirsin elma, armut dedi. Kıyma, yumurta sarısı vb protein içeren gıdaları 8. Ayda denemeye başla dedi. Zaten sadece tattır severse zamanla porsiyon arttırırsın sevmezse asla ısrar yok emzirmeye de bol bol devam dedi. Bebeğin iradesine bırakıyor beslenmeyi 🖤 yarın patitissle başlayacağız bakalım🍭