Urastaha Kızlar iyi geceler bebeğim gece çok sık uyanıyor mamasını veriyorum 1 saat sonra ağlamaya başlıyor bu süreklilik haline geldi artık uyku denen bişey kalmadı hayatımda resmen atak dönemimi yoksa bizdenmi kaynaklı ya
mrszng03 Bizde öyleyiz sanırım bizim ki dişten dolayı ishal ve hafif ateşte var çünkü Resmen uykular haraaağğmmmm olduuğğğğ 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😢😢
Urastaha mrszng03 bizimdemi dişten acaba yaa ishallik biraz var ama resmen yorganı yiyo dişlerini öyle bi hışınla kaşıyoki