Benim bebegimde de kabızlım demiyim ama zor yapma var cok zorlaniyor yas geliyor ve saatli yapıyor cok ilginc bir sekilde 😬 bende zeytinyağı dışında , ıhlamur veriyorum taze sadece çiceklerini kaynatip demlendiriyorum biberonla veriyorum sabah aksam hem gaza hem kakaya iyi geliyor. Hatta ıhlamuru içerken yapıyor. Ben cok yararini gördüm ama 6 aydan sonra başlamıştım ben. 6 aydan önce önermiyorlar bilginiz olsun. Belki işinize yarar 🥰