Yatakta hiç yanımıza almadık, yatak odamıza park Beşik ve bir de oturma odamızdaki Berjeri koyduk. Ağladığında hemen berjere oturup emziriyorum sonra cup kendi yatağına. Bence kendi yerinde yatması gerek, eşinizi de başka yerde yatırmayın. Yanınızda uyusun naçizane tavsiyem